Insurances.net
insurances.net » Health Insurance » Micron Associates: Nr The Doctors Ord Ikke Beroligende
Auto Insurance Life Insurance Health Insurance Family Insurance Travel Insurance Mortgage Insurance Accident Insurance Buying Insurance Housing Insurance Personal Insurance Medical Insurance Property Insurance Pregnant Insurance Internet Insurance Mobile Insurance Pet Insurance Employee Insurance Dental Insurance Liability Insurance Baby Insurance Children Insurance Boat Insurance Cancer Insurance Insurance Quotes Others
]

Micron Associates: Nr The Doctors Ord Ikke Beroligende

Micron Associates: Nr The Doctors Ord Ikke Beroligende

En medisinsk profesjonell mte kan provosere eller berolige en pasients pgripelse

. Leger snakker om skriptene de lrer medisinske studenter for hjelpe med forberede pasienter som venter p testresultatene. Vr s snill, barn, ikke klipper disse klassene, skriver Jan Hoffman.

Jeg pleide vre en trygg pasient. Jeg ikke bry deg som tester skulle vise seg drlig. Godt inn voksen var jeg alltid rimelig sunn.

Men over tid, elsket seg, nre venner- og jeg-har tripped opp av episoder av drlig helse, noen fra enden av statistiske sannsynligheten universet. Det utenkelige ble virkelighet. Vi var srbare.

Snart utlst nok, hver nye medisinsk testen strre angst i meg. N har jeg morphed til ett av de fire-alarm, full blst worriers, et card-carrying medlem av 3 am e-klubben. Hva annet gjre p den mrke timen, bortsett fra ligge vken, fryktet det drlige nyheten at dawn kan bringe?Micron Associates: Nr The Doctors Ord Ikke Beroligende


En medisinsk profesjonell mte kan provosere eller berolige min frykt. Legene jeg intervjuet for min artikkel i denne ukens Science ganger, The angst av venter for Test resultater, snakket av skript de lrer medisinske studenter for hjelpe med forberede pasienter som venter p testresultatene. Vr s snill, barn, klipp ikke disse klassene.

En gang, etter strre kirurgi kom jeg groggily til som en unge bosatt tiptoed mot meg, ser nervs. Min preoperative Pap smre, sa han, kom tilbake som alvorlig unormal.

Hva betyr det, jeg whispered?

Vi har gjre flere tester, sa han solemnly, men du kan ha cervical kreft.

Hans tidspunktet var galt; hans levering var galt. Som sykepleiere endret min kirurgisk dressings, jeg wept, vettskremt.

Uker senere, oppflging tester. Normal. Ingen cervical kreft. Ikke langt ifra.

Som jeg har lagt p tabeller for ultralyder, jeg har hatt teknikere stirrer p skjermer, riste deres hoder og hviske og se bort. Bortsett fra den som sa: Wow, du bare kommer til oss n? Du mener du har aldri flt som?

Men kanskje premien for verste levering gr til legen om en venn som var ventet p resultatet av hennes yngre barn leukemi behandling.

En torsdag ettermiddag fr en lang ferie helg, legen igjen en talemelding: Hei! Resultatene er i. De er fortsatt litt unormal. Vi br snakke. Ring meg kontor mandag morgen for gjre en avtale.

Men det har ogs vrt yeblikk av nde. Jeg vil alltid huske en annen Radiologi tekniker, som, som jeg ristet med frykt etter en M.R.I. skanning, kastet meg i hennes armer, whispering bnner i mitt re.

En gang, etter at jeg hadde hatt en biopsy, lege som fremfrte det, nektet en kald fremmed, la min vanlige lege fortelle meg resultatene. Hennes prosedyre, hennes telefonsamtale.

Sykepleier trakk meg til side. Ikke bekymre deg, sier hun. Hvis hun ikke endres hennes sinn, jeg skal srge legen din ser resultatene frst. I det minste fortjener du s mye. At holdt sykepleier hennes lftet.

Endelig, det var uventet hendelsesforlpet etter en elendig strekning av 10 dager etter en PET scan: metastatisk kreft, ja eller Nei? Min oncologist lovet ringe umiddelbart. Han vet hvordan jeg fr.

Etter mine beregning, jeg var sannsynlig hre fra ham flgende torsdag, en gang mellom 1: 15 pm og 1: 30 pm

Men dagen fr samtalen var skal komme, Jeg fikk en siste yeblikk tildeling. Torsdag at ville jeg vre i Atlanta, rapportering for en artikkel grunn fredag morgen.

Hvis min mobiltelefon skulle ringe med en melding om livet endring, hvordan kunne jeg konsentrere?

Vr s snill, jeg ba the doctors sykepleiere og sekretr, via e-post, voice mail og direkte samtaler: be ham om utsette kallet til fredag ettermiddag.

At torsdag var jeg i et kjkken i forstadsomrder Atlanta, lede mitt intervju har compartmentalized min frykt. Plutselig min mobiltelefon buzzed. Det var min lege. Jeg vokste blek, men svare ikke.Micron Associates: Nr The Doctors Ord Ikke Beroligende


Ordene i person ble jeg intervjuet ble mistet i en wind tunnel. Rister jeg fritatt meg selv og flyktet til et bad. Jeg ikke kunne ikke lytte til talemeldingen.

Hei, det er Larry, min lege sa. Jeg fikk meldingene. Jeg vet, jeg ikke er tenkt for ringe. Beklager skuffe deg. Men jeg trodde du ville like vite s snart som mulig. Normal. Resultatene er normal. Ha en god dag.

Posted in DID YOU KNOW THAT. . . . | Tags: micron associates, Micron Associates: Nr the Doctors ord

by: micomadrid
A Trip To The Eye Doctor May Help With Vision Problems Fast And Easy Ideas To Obtain Canadian Health Insurance Quotes Practical Advice For The Use Of Frontline Spot On For Flea Treatment Importance Of Alcohol Treatment Centers Get Rid Of Unwanted Hitchhikers With Cat Flea Treatment Products Finding The Right Eye Doctor Facts About Heroin Addiction Treatment The E-light Program: How Rf Works In Skin Rejuvenation Treatment Get Drug Treatment In Ny & Live A Better Life! Know Water Treatment Features To Avail Benefits Herbal Natural Migraine Headache Treatment Why To Get An Insurance For Critical Illness Cobra Health Coverage Insurance Who Qualifies?
Write post print
www.insurances.net guest:  register | login | search IP(18.191.216.163) Mato Grosso do Sul / Campo Grande Processed in 0.013753 second(s), 6 queries , Gzip enabled debug code: 50 , 4416, 960,
Micron Associates: Nr The Doctors Ord Ikke Beroligende Campo Grande