Board logo

subject: Polovna Kola Euro 6 Motor Opis Sta Je Sve Potrebno [print this page]


Polovna kola su najjeftinije nacin za uvoz, a polovni automobili jeftino Srbija iz uvoza.

Polovna kola promene propisa o kvalitetu izduvnih gasova uvek se donose nekoliko godina pre nego to oni treba i zvanicno da stupe na snagu. Ovo se radi da bi proizvodjaci imali dovoljno vremena da se prilagode novim zakonima tj. da konstruiu nove motore ili izvre prepravke na starim kako bi ispunili nove zahteve u pogledu izduvne emisije. Shodno tome i proizvodjaci izbacuju na trite motore sa novom izduvnom emisijom pre nego to ih je to zakon nz to obavezao.

Polovna kola i polovno vozila, najbolji sajt sa kolima kako bi pronasli svog auto mezimca!

Zbog novih propisa o kvalitetu izduvnih gasova koje treba da ispune nova i polovna vozila koja se uvoze u nau zemlju zadracemo se na EURO 3 i EURO 4 normi (naravno EURO 4 zadovoljava standarde EURO 3). Tako na primer u vozila koncerna VW (VW, Audi, Seat, koda) prvi put poceli su da se ugradjuju motori sa kvalitetom izduvne emisije plac-2EURO 3 1998. godine iako su nova vozila trebalo da ispune taj standard tek 2000. godine. To ne zaci da su svi motori proizvedeni od te godine EURO 3 jer su paralelno nastavili da se proizvode i motori sa drugacijim kvalitetom izduvne emisije. Takodje, kupci polovnih vozila trebalo bi da obrate panju na vozila sa kvalitetom izduvne emisije D3 koja su se proizvodila i pre i posle 1998. godine. U pitanju je norma koja je vaila samo u Nemackoj. Naime, dok je u ostatku Evrope jo uvek vaila norma EURO 2 u Nemackoj su vlasnici vozila sa kvalitetom izduvnih gasova D3 imali poreske olakice. D3 je bilo prelazno reenje za Nemacku dok se ne definie norma EURO 3 na nivou Evropske Unije jer je D3 norma bila stroija od EURO 2. Zato se cesto srecu vozila sa kvalitetom izduvne emisije D3 ili kao EURO 2/D3. Bitno je da se zna da D3 nije EURO 3. Analogno va i i za D4.

Kada je odabrano motorno vozilo koje ispunjava uslove date u novoj uredbi o uvozu motornih vozila, postupak je sledeci: Prilikom uvoza, na granici ce proceniti vrednost vozila na osnovu kataloga pri cemu se uzima u obzir iznos koji se nalazi na racunu o kupovini vozila samo ako je realan i priblian katalokoj vrednosti. Ukupne dabine, u kumulativnom zbiru, iznose oko 41 odsto od vrednosti vozila (carina 20 odsto + carinska evidencija 1 odsto + PDV 18 odsto).

Polovna kola i polovni automobili je najbolji nacin da dodjete do polovnog a dobrog vozila. Dakle, polovna kola su jeftinije nego nova kola sa cenom!

by: Hugo h collins




welcome to Insurances.net (https://www.insurances.net) Powered by Discuz! 5.5.0   (php7, mysql8 recode on 2018)