Board logo

subject: Jocuri 3d Online [print this page]


Pentru a ncepe cu, trim ntr-o lume 3D. Ca fiine "binocular", vom vedea totul cu doi ochi. Fiecare ochi vede un unghi diferit, crearea percepia adncime n creier.

Fluxul de lucru, de asemenea, este n ntregime digital; achiziie digital, digital post, proiecia digital. Toate a ceea ce nseamn c nimic i tot ceea ce pot fi capturate, la concerte n timp real la live-action de sport, cu puin oportunitate pentru provocrile tehnice care au aparut 3D n trecut pentru a intra n procesul. Creierul tu sigurane le ca tot ceea ce vezi tu, pentru a crea adncime. Nu dureri de cap mai mult. Nu mai jocuri 3d eyestrain.

Este o gam larg, i n cazul n care un proiect special cade pe aceast scar depinde de dimensiunea bugetului ini?ial. Dac se produc un loc high-end i de lucru cu un buget substaniale, mutarea la 3D va fi mai puin pentru c v sunt deja investiii n valoare de producie mai mare-storyboarding mai cuprinztoare, mai jocuri 3d zile, de fotografiere mai mult timp de iluminat, etc.

Costurile, bnuiesc, este ceea ce a fost exploataia jocuri 3d branduri napoi n 2009. Dar acum c sa schimbat. Vorbind la Conferina de ecran publicitate World Association (SAWA) la Australia acest noiembrie, entuziasmul pentru 3D a fost absolut palpabile.

Acest lucru este pe iPhone, cu nici o ochelari. Uita-te pentru o lansare majore de 3D iPhone videoclipuri i reclame la premiile Grammy n acest weekend trecut. DURERE, Super Stardust HD i WipEout HD a lua tratament complet, n timp ce un demo single-nivelul de MotorStorm: Pacific Rift este, de asemenea, n perspectiv. Toate vor fi descrcate de la PlayStation Store.

Cititorii regulate de turnatorie Digital va ti c suntem avocai puternic de tehnologie, i c am recunosc c mai devreme sau mai trziu va deveni o parte integrant a gaming experience, cel mai probabil n aceasta generare console atunci cnd afieaz ele nsele au maturizat. La GDC 2010, am prins cu echipa lui SCEE stereoscopic s auzi prezentarea lor la punerea n aplicare a 3D n jocuri 3duri 3d video generaia actual.

"Avem un proces simplu trei etape punerea n aplicare pentru a face jocuri 3duri 3d n 3D," spune Ian Bickerstaff. "Prima etap este de a crea dou imagini. PS3 are dou 1280 x 720 tampoane, ntr-un acord de sus/jos, cu un 30-pixel decalajul dintre le utilizeaz n scopuri de sincronizare video. Aceasta este imaginea ochiului stng n partea de sus i dreptul la partea de jos."

Pasul final este destul de simplu. "Ceea ce ne-am luat acum este o imagine care este plat, dar are adncimea n ecran.

ntrebarea este, cum a ei a face asta? Acesta este, probabil, nici o greeal care dou titluri pentru lansarea 3D iniial a fugit cu suport 1080p, sugereaz unele pixel-procesare aeriene pentru generarea de dou imagini 720 p.

Televizoare 3D la place de Sony i Samsung sunt vndute la cel mai bun Buy. Chiar unele consolele de jocuri 3duri 3d, set-top i handheld, acum ofer grafic stereoscopic.

PC-ul, prea, a srit de pe acest bandwagon, datorit n mare parte la eforturile de Nvidia si AMD. Dac aceste dou societ?i au filosofii diferite i implementri n mare msur incompatibile, le-am acum fost mpingerea stereo 3D pe PC-ul de ani. Noastre ultima privire n profunzime la jocuri 3duri 3d 3D stereo a fost n februarie 2009, la scurt timp dup debutul Nvidia 3D Vision technology. AMD a intrat n cmpul cu un HD3D perdant numit standard, care promite jocuri 3d din aceleai beneficii ca 3D Vision. Cel mai important, n list de supported jocuri 3d uri 3d a crescut-substantial.

by: Shirley Culbertson




welcome to Insurances.net (https://www.insurances.net) Powered by Discuz! 5.5.0   (php7, mysql8 recode on 2018)