Board logo

subject: Hotel Internet Marketing I Lavkonjunktur [print this page]


 Hotel Internet Marketing I Lavkonjunktur

Hotelbranchen er en af de mest konkurrenceprgede i verden. I dag bliver flere rejser solgt over nettet end nogen anden forbrugsvare. Over hele verden, er internet-bookede vrelser det hurtigst voksende segment i blandt hotelreservationer - delvist fordi internettet er et perfekt medie til at slge rejser med et omfattende netvrk af leverandrer og en meget spredt kundegruppe til et centraliseret markedssted.

Indtgterne er nede, eller i det mindste flade, og mange er nu p udkig efter mder at reducere omkostninger, det er her hvor fokus for hotelejere skifter fra at drive overskud til basal overlevelse. Det er svrt at drive et hotel i tider som disse. Selvom det kan virke som en fornuftig fremgangsmde, har det risiko for at skade din forretning p lang sigt. Realiseringen af disse beslutninger, hvad man skal skre og hvad man skal holde, er en af de hrdeste dele af jobbet. Den bedste mde at overbevise sig selv om at blive ved med at spendere i en recession er ved at forst, at hotellets markedsfring krver en vedvarende indsats og resultater er kumulative og har tendens til at akkumulere. Nr konjunkturen vender (det gr den), vil dit hotel vre i en meget bedre position.

Hotelbranchens prstationer kan enten blive forstrket eller begrnset ved den mde, hvorp branchen er konceptualiseret.

Denne artikel prsenterer to begreber, der kunne skabe muligheder for industrien, hvis hoteller er villige til at tage et par skridt vk fra traditionelle forretningsmodeller.

o Catwalk Concept

En model til at udnytte de muligheder, som spredningen af de mange internationale brands giver.

o The Sanctuary Concept

En model til at udnytte de muligheder, som et srligt aspekt af globaliseringen

Meget er blevet sagt om den globale nedsmeltning og mder for virksomhederne til at holde ud i disse svre tider. I betragtning af den nuvrende erhvervsklima, prver markedsfringsspecialister deres bedste for at komme med den mest brugbare marketing-mix samt strategier, der kan hjlpe virksomheder hste de strste fortjenester, samtidig med at holde godt styr p udgifterne.

Den nuvrende konomiske situation kan vise sig bde spndende og udfordrende for online markedsfrere. Fordi aktiviteterne er helt mlbare, giver Online Marketing mulighed for hurtig evaluering og lbende tilpasninger for at forbedre resultaterne. Dette er en god tid til at finpudse dine frdigheder i revenue management. Selv i en recession, vil der vre aktivitetstoppe, som vil give skarpe operatrer mulighed for at ge gennemsnitlige indtgter og maksimere belgning.

Top 5 online markedsfring tips til at overleve den konomiske afmatning.

o Start med fokus p kampagner. Tilbyde sidste-minut-tilbud til mder / private middage og firmafester.

o Fordi nogle dage om ret er langsommere, er det fordelagtigt at varme op dine satser p online-booking motoren og med Online rejsebureauer (OTA'er), der matcher disse perioder.

o Occupancy Marketing anbefaler, at du skal kunne tilbyde de laveste satser online via dit eget online booking system eller i det mindste have rente paritet, hvilket betyder at du slger til samme satser via OTA'er.

o Din hjemmeside er dit butiksvindue til private kunder, og nogle virksomhedssegmenter. Det br vre en njagtig afspejling af dit produkt.

o Dit websted skal vre optimeret til brand og placeringssgninger p et minimum. Dette betyder, nr nogen Googler dit hotel navn, fremgr det frst i Google.

Recessioner resulterer altid i a tmarkedspladsen komprimeres, at det store full service hotel ned ad gaden nu kommer efter din virksomhed. Vre smartere om, hvad der faktisk motiverer folk til at vlge et hotel; det er vrdi. Tilbudspakker og vrditilvkstprogrammer er fremragende kretjer til at appellere til rejsende i hrde tider.

Du kan besge: http://www.hotelkortet.dk/

by: Radha Gor




welcome to Insurances.net (https://www.insurances.net) Powered by Discuz! 5.5.0   (php7, mysql8 recode on 2018)